مریلا زارعی در نقش ستایش بازی میکند
بانك دانلود موبايل

کارگردان «ستايش» ضمن اعلام مذاکره با مريلا زارعي براي حضور در فاز دوم اين مجموعه تلويزيوني، از سرنوشت غيرقطعي سريال نوروزي شبکه تهران خبر داد.

به گزارش شبکه ايران در حالي که مجموعه تلويزيوني «ستايش» به قسمت‌هاي پاياني پخش خود نزديک مي‌شود، خبري مبني بر احتمال حضور مريلا زارعي و ماه‌چهره خليلي در فاز دوم اين مجموعه تلويزيوني منتشر شد، سعيد سلطاني در گفت‌وگو با شبکه ايران، ضمن تکذيب اين خبر افزود: در حال مذاکره براي انتخاب بازيگر اين نقش هستيم و تاکنون  با مريلا زارعي صحبت‌هايي داشتيم و با هيچ گزينه ديگري وارد مذاکره نشده‌ايم.

کارگردان «ستايش»  در ادامه افزود: در حال حاضر روي کليت فيلمنامه کار مي‌کنيم و تعداد مشخصي از قسمت‌‌هاي فيلمنامه به مرحله نگارش نرسيده است.

به گفته وي، در سري دوم قصه کاراکترها با گذر ??زمان ساله در زمان حال روايت خواهد شد و فضاي قصه مطابق با حال و هواي امروز جامعه خواهد بود.

سلطاني درادامه در خصوص  آخرين وضعيت توليد سريال نوروزي شبکه تهران از سرنوشت غيرقطعي اين پروژه تلويزيوني خبر داد و افزود: هنوز چيزي قطعي نيست و فعلا مشغول رايزني و مذاکره هستيم.

اين در حالي است که طبق اعلام روابط عمومي شبکه تهران، يک تيم نويسندگي، نگارش متن‌هاي اين مجموعه طنز را به سرپرستي اميرمهدي ژوله آغاز کرده‌اند تا به محض نوشتن ? قسمت از مجموعه وتحويل آن به شبکه تهران، سلطاني آن را جلوي دوربين ببرد.

حميدرضا مهدوي که سريال «تکيه بر باد» را به عنوان يکي از گزينه‌هاي پخش در ماه رمضان امسال آماده پخش کرده بود، تهيه‌کنندگي اين پروژه تلويزيوني را با عنوان موقت «فراموشي» به عهده دارد. سلطاني پيش از اين مجموعه کمدي «مامور بدرقه» و «شکرانه»  را براي شبکه تهران کارگرداني کرده بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 226528
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1